en mysig lång helg.

Har varit ledig lör-sön-mån och det har kännts skönt. Jag är ffr otroligt trött så jag vet inte vad som är fel, har börjat med mina järntabeltter igen, får se om det är järnbrist, har ju varit det förut.

Helgen har varit mysig, fredag var det middag och bio med prinsen och Robin, lördagen var syster på besök och det blev en sväng ner på stan och efter det ut till bettna på taco middag. Söndagen spenderades i soffan, lite matlådelagnin och myyys.

Idag blev det lite sovmorgon, sen upp och så kom världens bästa pontus på besök, det blev skitsnack, lunch och en sväng till Ica Kvantum för handling. Riktigt roligt och trevligt.

resterande vecka består av skola, helgen är ledig, riktigt skönt, ska försöka få med Prinsen på avatar i katrineholm på söndag, annars så är helgen öppen, så om någon vill komma förbi eller bjuda över oss så välkomnas det ; )


Nu kommer dagens i-landsproblem, spålöst eller grannfejden?


kan inte solen börja lysa snart? är så trött på detta mörker!!

För övrigt har mitt socker-sug nästintill totalt försvunnit, känns skönt, igårkväll drömde jag och prinsen oss bort i godasakers värld, men det känns skönt att vi båda har tagit tag i det, blir liksom enklare.

Så vill jag gratulera Rikard och Nathalie till den lille som ska anlända med storken i augusti!!! Så mysigt!

nehe dax att stänga ner, ha det gott allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Ja jag går in i vecka 11 imorgon, så nästan vecka 12! Ultraljudet visade mer en spottloska än en bebis, såg bara ett huvid och en liten kropp! Ni får hålla er 8 veckor till sen får ni veta (förhoppningsvis) vilken färg som ska köpas! :-)

2010-01-18 @ 21:35:06
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0