En bra dag!!

Japp idag har varit en bra dag, huvudvärken har legat lite mer i bakgrunden, den finns där men den är inte lika irretrande som de senaste veckorna, riktigt skönt.

Idag fixade jag min praktik, det blir på Svevia, känner mig riktigt nöjd. Det är beläget mitt emot coop forum så funderar på att skaffa ett gym kort på badhuset närjag börjar min praktik i mars. Riktigt roligt och han jag pratade med var jätte trevlig!! Det kan nog bli bra!

Skolan började med matte och sen byggkonstruktion med peter, matten är rena grekiskan för mig har aldrig kännt mig så dum, eller jo i 3´an på gymnasiet kanske. Men jag försöker kämpa på. Byggkonstruktionen är chill, väldigt trevlig kurs.

Brudarna dvs. Sofie och Louise och jag bestämmde att vi ska gå och käka på Thank good it´s friday om ett par veckor och dricka lite drinkar, efter det ska de komma ner till nypan och sova över så ska vi göra stan, eller som Louise sa, gå storgatan upp och ner ett varv haha, storstadsbor! : P haha sen ska vi shoppa på Clas Ohlson som är en av Louise favorit affärer, inte konstigt att jag gillar den tjejen ; )

Sj är för övrigt det sämsta som finns när det finns snö ute, det känns som om de aldrig varit med om detta vita fenomen som nu ligger på marken, VARJE dag är alla tåg mer eller mindre försenade, idag fick jag springa i snöstormen från tågstationen till busstationen, eftersom tåget var försenat och bussen jag skulle ta fastnade i trafiken eftersom flera bilchaufförer inte heller sett snö förut...helt otroligt, men jag hann, eftersom bussen också var sen, så helt igen snöad, svettig och allmänt irreterad klev jag på stadsbussen till ängstugan som för övrigt går EN GÅNG I TIMMEN?!?!?! helt galet.

Hämtade ut mitt paket från H&M igår, riktigt trevligt hälften var bra resten satt lite konstigt, men det var skönt att kunna prova med kläder man faktiskt har och inte behöva stå trängd i ett litet provrum som framhäver alla skavanker ännu mer.. haha det behövs inte, dem jag har syns utan ljus och lupp.

Imorgon kommer prinsen hem och jag längtar, saknat han som fasen denna vecka. Åh min älskade<3

Nu ligger mina småprinsar i mitt knä och myser under en filt, det är något med dem för de luktar så otroligt gott, som bebisar typ, jag kan sitta och sniffa på dem dag ut och dag in, mm de är så underbara!!

Nu ska jag hoppaner i badet och sen blir det en tidig kväll.

ha det gott allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0