hejhopp

sitter i soffan och ska snart krypa ner i sängen, sambon sover i soffan bredvid, det brukar vara tvärtom=)
har jobbat idag, gick ok, blandat mellan lungt och stressigt, sen hem, vila, gästerna kom, det blev tacos och vin på en lördag, crazy, det är ju ren fredagsmat haha, bowlade lite och nu hemma...jag halv kollade på filmen samtidigt som jag surfade på blocket, finns så mycket man vill ha nu, dock så finns inte det jag vill ha, en matsalsmöbel med 8-10 stolar, skick är rätt oväsentligt då det ska bli vitt och stolarna kläs om, sen vill jag ha 2 ektorp soffor, då är frågan om man ska köpa beg, eller nya, ska ju ändå byta klädesel på dem, idemo röd, eller hette de indemo? två sådana i alla fall färg vid inköp är oväsentligt där med...sen vill jag ha en stor rockoko byrå med ljus granitskiva , gärna nyrockoko så man kan göra om den, känns fel att förstöra en orginal...men vad gör man inte haha, det finns en del på blocket i alla fall...sen ska det bli ny säng också, till matsalsmöbeln vill jag ha ett gammalt och snett vitrinskåp...fast utan mycket glas...mycket man vill ha, ska blanda gammal och modernt vitt med några färgklickar är väl tanken,,,så roligt att planera, får se hur det blir i verkligheten haha

Kommentarer
Postat av: Marro

Du handlade ju maten! :)

2010-04-19 @ 20:38:59
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0