Valborg var...GOTT!

Gårdagen spenderades som sagt hos robin, emma, tommy och pappa thomas, jag och prinsen, riktigt trevligt. Började med en grillning som inte var av denna värld. Kyckling fié och så smakade jag vildsvins filé. MUMS. Till det hade grabbarna kokat ihop en fatastiskt god sallad, robin hade gjort två kalla såser, och jag gjorde tzastiki, och till det hela lite nacho chips. Mätt som en plätt och super trevligt var det! Begav oss in till varadsrummet, mumsade lite mörk choklad med sesamfrön i, riktigt gott, kunde jag inte tro. Somnade på soffan och runt 24 drog jag och prinsen oss hem till honom. Vaknade av att någon poppade radio idag, att sova i ett vardagsrum hos en familj som består av 8 personer är ingen häjdare, att sen kliva upp, se ut och känna sig som ett lik, och till råga på allt måste klä på sig för att man inte har någon stans att gömma sig och bara vara morgontrött på är inte det bästa..Frukosten blev 3 polarmackor med kalkon och ost, inte helt enligt min diet, men det kändes som jag var värd det, inget kul om man aldrig får unna sig något.

Nu funderar jag på en ruskigt lång promenad, håller alla tummar att prinsen ska dyka upp här ikväll.


Ne ha det bra allesammans så drar jag ut i vårsolen!!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0