Hörru Du Herr W!

Köpa miniskolådor till henne men inte till mig, vi har som känt varandra så länge, nej nu blir jag sotis!! Haha

Har varit hos prinsen en sväng, han sitter nu i skogen grönklädd med ett gevär i handen och väntar på vildsvin, jag hoppas vid gud att de skjuter dem, finns alldeles för många, är livrädd varje gång jag är ute och åker bil kvällstid.
Blev bjuden på pizza och efter middagen satt jag och svärisarna och prata lite, trevligt. Nu är jag hemma och försöker på om jag ska göra något, eller om jag ska bädda ner mig och kolla på en film..hm.

Måste bara berätta om min sjuke dröm, jag drömde att jag fick barn i natt, helt plötsligt, jag hade inte ens märkt att jag var gravid. Kenny ville absolut inte ha barn så han ignorera det helt enkelt, men vi var ffr tillsammans. Jag ville ju inte heller ha barn, och jag fick ju inga mamma pengar eftersom jag inte var med i a-kassan(?!) så jag kunde inte säga nej när jobbet ringde och fråga om jag kunde jobba. Eftersom jag hade satt mig i situationen själv så fick vi heller inget stöd från våra föräldrar, så jag lämnade helt enkelt ett spädbarn hemma helt själv i sin säng i minst 8 timmar, och där fick han ligga, jag kunde väl inte bara vara hemma så där heller, hade ju faktiskt ett jobb att sköta. Efter någon dag på jobbet och helt struntandes i barnet var jag och Kenny i hamnen där vi träffade hans gamla klasskompis som han inte träffat på länge och just diskussionen om vilka från hans gamla klass som fått barn kom upp, och vi pratade faktiskt om vilka det var vid namn och allt, och sen utbrast jag helt plötsligt "men jäklar vi har ju barn" kom då på att jag inte kunde gå o strosa där i hamnen ungen ligger ju där han ligger, racade hem, och det stackars barnet blev inte glad av att se oss, han hatade oss, eller mig, kenny hade ju inget med den att göra. Dagarna flöt på och sen en dag på jobbet så var det någon som frågade vad min lilla son hette, ja du sa jag, och började tänka som det knaka, Niclas, kan det ha varit det? Jag hade helt enkelt glömt bort och ringde Kenny för att fråga han hade ingen koll, men vi började kalla honom för Wille, för det hette ju grannens hund så det skulle vi inte glömma bort...

Sen vaknade jag, höll på att garv/gråta ihjäl mig, så absourt, och att ingen reagera på att jag lämna ungen hemma, det var liksom fullt förståeligt att jag åkte och jobba, annars skulle jag inte få några pengar. Shit.

Men drömmen är ganska lätt-tydd (?)
1. Vi träffade kennys gamla klasskompis i hamnen och pratade om de från deras klass som fått barn.
2. Jag är ute och går med grannens hund Wille, dagligen.
4. Jag kollade på Sex and The City igår och Miranda insåg att hon var borta från lila bradey för mycket.

Skallen sammanfattade, och vilket resultat!
Kan tillägga till alla som tror att jag är galen, att jag absolut aldrig skulle lämna ett spädbarn, det var en dröm.

Nehe nu ska jag hitte på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0