Galet.

Idag fick jag ett infall, men innan jag drar det ska jag berätta om dagen så här långt.

Natten var underbar, sov hos prinsen, vaknade mitt i natten av att jag frös som en galning, eftersom prinsen är nästintill död när han sover kunde jag fixa och trixa och mecka så att vi låg sked under dubbla täcken tills jag återfått värmen. Myspys, det  är kvalite =)

Vaknade runt halv sju och låg och drog mig med prinsen, upp och iväg till staden där ett spinningpass på 35 minuter plus strech väntade, filmmusiken från mamma-mia cyklade vi till, rackarns så fort tiden gick. Som vanligt är jag en tönt och börjar gråta till "our last summer", jag är en riktig lipsill när det gäller musik, gråter till mycket jag tycker är bra. Anywhay, efter gymmet smög jag ner till jobbet och shoppade lite, och sen gick jag till mamma på jobbet och lämnade det jag handlat, för jag orkade inte släpa det...Nu kommer det galna, Jo jag hade bestämmt mig för att gå hem från stan.

2 mil och tre timmar senare sitter jag här, är pigg, men mina stackars fötter, har ju en medfödd, sjukdom? Är det vad det är Halgus Valgus eller vad det nu hetter, det ger knölar i alla fall prevcis nedanför stortån, och jösses vad ont jag har i dem. Mina tår är också trekants-formade, och jag har skavsår på sjävla spetsen på flera tår, har även ett gäng skavsår på hälen,men de har inte ens kännts för att jag haft så ont i tårna. På vägen finns något som kallas Stigtomta-rakan, tänk er arizonas slätter, där har ni den, precis när jag entrade den typ 3 ?! kilometer långa raksträckan började det regna, ingen skog som skyddade mig, två bilar stannade och frågade om jag ville ha sjukts, men jag bet ihop, jag skulle knata hela vägen!! Haha, japp men nu har man gjort det i alla fall centrala Nyköping till slutet av stigtomta.

Nu ska jag ta bussen ut till prinsen och ge han en av de saker jag shoppade på jobbet, något mananvänder när man ska sätta in el-uttag.

Hoppas nifår en underbar dag i busvädret!!




Kommentarer
Postat av: HELEN

aaahha typiskt dig att komma på så tokiga ideer ahah!, var det idag eller igår som du gick hem??

2009-05-06 @ 14:49:00
URL: http://kissiess.blogg.se/
Postat av: Marro

Har också sånna knölar så jag vet hur ont det gör. Lider med dig! :D

2009-05-06 @ 15:18:24
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0