Lycklig

Idag är en lycklig dag och det märks att prinsen tycker det med, han har ringt 2 gånger, glad som tusan och pratat och pratat, mys.

Jag gör mitt bästa med lägenheten men det går sakta, det är svårt att packa när man är själv, svårt at strukturera bådas saker, vad vill man ha lättillgänglit och vad kan man gräva ner någonstans.

Imorgon ska jag och kolla på en bil, hoppas verkligen den är fin för det priset, behöver verkligen en bil akut till flytten och den skulle var perfekt för kommande ändamål. Svärfar Robban ska följa med som ett kritiskt öga, jag blir ju alltid eld och lågor så fort jag ska få eller köpa något och tycker det är kanon, så det kan vara bra med någon som hejdar än.

Idag går stora flyttlasset för de nuvarande ägarna till huset, så jag ska ringa dem imorgon och se om vi kan komma förbi torsdagkväll och hämta nyckeln så vi kan dra igång fredagmorgon. ohh!!

SÅ nu håller vi tummarna att inget krånglar och vi får nyckeln på fredag, och att bilen imorgon är helt ok så jag slipper strula en massa för att ta mig till och från stan.


Älskling...4 år redan...min plan var att vi skulle åka till Barcelona denne helg...men istället ska vi flytta in i vårat hus!!!

Kenny Prinsen Ahlström, Jag Älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0