Måndag

Idag skulle vara en pluggdag, men har en hantverkare här som river ut mattan i köket, han ska bara vara här i två dagar, men nu när det gäller golv är det lite issues med katterna...jag kan inte slänga ut dem på balkongen på morgonen, det är för kallt, åh krångel. men men det får ordna sig.

Helgen har varit minst sagt underbar, fredagen var det linköping och buddy holly, jag mamma syster, god middag och trevlig underhålning,  lördag var det mysdag med prinsen, bråk om mat på citygross ; ) och middag med herr W och hans flamma. Bråket handlar om att Kenny är en riktig kött och potatis människa och jag tycker inte man kan ätá det torsdag till söndag VARJE vecka.. Söndagen tog vi ett varv med silverpilen och snokade lite hus, åkte till tomta, spontan besökte marro och tómmy och sen kom bror hem hit på "hemmagjord" pizza, var riktigt gott och mättande!!

På söndag ska vi på visning, jag vill ha jag vill ha jag vill ha!!!!!!! Mattläggaren tog lunch nu...kanske jag också ska passa på att göra, hm!!

Här händer massor känns det som, mer och mindre roliga saker, förhoppningsvis är huset vad vi hoppas på och går till ett rimligt pris, thailand är bokat och jag längtar så att få slänga på mig en BCD och slänga mig ner i djupet och simma med lite sköldpaddor och "söta" leopardhajar=) Med tanke på att vi åker i nov-dec så håller jag alla tummar på atti alla fall stöta på en Manta, valhaj vore drömmen men en STOR manta vore fantastiskt. Åker helt och hållet för dykningen, min tanke är 1 ½ vecka på phuket med 5 dykdagar, king cruiser, anemon reef shark point, koh racha yai/noi, koh phi phi och prinsens favorit koh dok mai, ett par dagar på båt vid similan och sen krabi och aonang en vecka med mera dykning där=)

mitt hem ser nu åter ut som en soptipp, men jag kan klappa mig själv på axeln efter allt jag konkat på...bara spisen kvar som ska ut, KAOS., men snart är det fint!!

Kommentarer
Postat av: Marro

ÅH, jag vill också till thailand!! Får nog vänta ett par år dock, tills min lilla prins blivit lite större :) Kram

2010-03-15 @ 14:57:52
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0