Ledig dag.

Idag har jag min sista ledig dag på ett tag, tog sovmorgon till tio, upp och åt frukost med en katt på varje axel, haha de ska verkligen vara med överallt, de sover med mig, äter frukost och myser i soffan, och är man i badrummet sitter de i hallen, stänger man dörren sitter de utanför och skriker, nu ligger dei mitt knä och sover, snart dax för lite lunch för dem=)

Ska ta mina nya skor på en promenad nu tänkte jag, vet att jag kommer få skoskav men det är lika bra att ta tjuren vid hornen så man slipper gå in dem en dag i skolan.

När jag har skrivit klart här ska jag ringa Svevia och fråga om de är intresserade av en lite praktikant, håller verkligen tummarna!!

På fredag kommer förhoppningsvis Marro (www.marjetta.blogg.se) och Tommy hit, läste just att hon inte mådde så bra så vi håller tummarna att hon kryar på sig!!
På lördag ska jag jobba, kenny ska jag hjälpa till lite hemma hos sina päron, så får se vad kvällen erbjuder, sen på söndag ska vi åka upp och gratta mormor, men schhh det är en överraskning.
Veckan efter det väntar 5 JÄVLA dagars skolvecka, jobb på söndagen och håller tummarna på att lilla familjen kommer ner och hälsar på, vore mysigt. Och sen på söndagen den 7 blir det att fira mina syskon som fyller 32 och 34!! Vad sjutton ska man köpa??

Måndagen den 8 kommer Ulla och Janni hit och äter, ska bli trevligt, väldigt länge sedan.
Sen blir det skola igen, och sen har jag en helledig helg och då är det alla hjärtans dag!! Undra om man ska överraska prinsen med något??

Igår var jag på stan med Jannigumman, riktigt trevlig, hittade ett par jeans, det var länge sedan, sitter som en smäck!!

Nehe ta tag i sig själv och våga ringa Svevia, är så rädd att de säger nej!

Over and out!!



Kommentarer
Postat av: Marro

Det ska nog inte vara någon fara, har iofs knaprat en massa alvedon men känner mig lite piggare. Sen så är det ju faktiskt bara tisdag än..Så vi kommer på fredag :)



Jadu, vad önskar han sig.. Ett par jeans eller snickarbyxor kanske? :) Gärna i strl 62 eller större, har så mycket i strl 56 nu och dom växer ju ur dem så snabbt.



Syns på fredag, ska bli kul! :D Kramis

2010-01-26 @ 22:44:31
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0