god dag..

Känner mig som en pensionär idag, tog stadsbussen ner på stan och handlade haha, på hemköp också, stans sunkigaste affär.

Jag känner mig utvilad, första gången på länge, men är fortfarande trött på vanligt sätt, svårt att förklara, trött på ett sätt och pigg på ett annat, har varit fullt upp på dagarna den sista tiden, och även om man haft myskvällar i soffan har varken prinsen eller jag kännt oss på topp, allmänt sega och trötta. Idag kom pricket över i:et som visar att jag inte är på topp, munsår. Det finns tre tecken, munsår, finnar och fett hår, alla är här nu, försöker göra allt jag kan för att få bort dem, men kan ju inte duscha två gånger om dagen, det gör inte saken bättre..blir galen. Men men det är bara att bita ihop, så fort våren kommer så brukar man piggna till. var på apoteket och köpte munsårsalva och så fick jag gratisprover på munsårsplåster, se om de fungerar.

Helgen som varit har varit super trevlig! Marro Och Tommy var här och käka lite i fredegs så spelade vi alias, Marro fick lite förvärkar, spännande värre!! Ska bli så roligt när deras lille kommer=) Lördag jobbade jag, sen på kvällen hade vi lite mys mat occh bada badkar, och sen kom Robin :P vi kollade på film men alla 3 somnade på soffan. Söndagen åkte vi upp och firade mormor som fyller år imorgon, riktigt trevligt!

Ser redan fram emot nästa helg, då kommer den lilla familjen ner på lördagen, sen ska vi fira mina syskon hemma i tomta på söndagen, mysigt!!

nehe ska rensa upp i denna knarkarkvart som vårat hem har blivit och sen ta ett långt varmt bad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0