Önskelistan=)

Det är så smidigt med bloggen, alla som är intressrade kan titta, så jag gör en (egen) favorit i repris och lägger upp önskelistan inför julen här ! =)

(Anledningen till att jag skriver upp hur många glas är för att det inte ska bli som födelsedagen då jag lyckades få 17 rödvinsglas i Iitala serien) =)


Iitala glasen
 6 st vitvin
6 st vatten
12 st champagne


Eva Solo Tebryggare 1 liter svart



Delar ur Corona serien,
Stora tallricken 29 cm diameter
 assietter 17 cm=)
portionskålar
Allt är välkommet, ska börja samla serien nu när köket är klart!




Ta det inte på allvar, önska sig får man ; ) Kitchen Aid röd...mmm me like!!



Eva Solo Rivskål

Eva Solo Rivjärn

Eva Solo Socker/Mjölk set
Eva Solo socker och mjölk



Önskar mig även vad jag kallar coktail/daquries glas från cervera
4st för 249:- tror de heter all-in-one, liknar modellen nedan,
tycker Iitalas är så tråkiga!






Rosti Margretheskål 5 Liter Röd
 

Margaretha skål, röd, 5 liter.




Fast röd ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0