fick en pik

Att det var dax att uppdatera här, så jag får väl göra det då.

Inga heta  nyheter tyvär, jag går i skolan, nivån för tillfället är extremt låg så ska jag vara ärlig känns det rätt onödigt att gå dit, men det är bara att bita i tills utmaningarna kommer igen.

Älskling har börjat på sitt nya jobb, ingen är gladare än vi. Kenny verkar trivas som fisken i vattnet, jobbar som en galen ooch är glad när han kommer hem efter 12 timmars arbetsdag. 

Denna vecka jobbar kenny i sthm så vi bor i hans mormor o morfars lägenhet då de är på landet, vi åker hem på lördag. Igår var jag och hälsade på lilla familjen, jagade Lilla M och skrek nu tar jag dig tills både hon och jag kiknade av skratt, mysunge!! fantastiskt hur mycket jag och N har att prata om varje gång vi ses, haha inte en tyst minut.

Annars så ska vi väl börja ta tag i saker, hem, bil mm mm kan ju inte dra runt som värsta tattarna länge till men tills vi hittar något vi vill ha så bor vi hos min mamma och pappa.
Skönt att jag har föräldrar som ställer upp hela tiden, betyder massor!! 

Grattis till www.marjetta.blogg.se som fick se att det var en bebis och inte massa bullar i magen här om dagen ; ) hihi, längtar till nästa promenix och kaffe, tyvär lär det dröjja. Nästa vecka är det 4 hela dagar i skolan plus att jag jobbar helgen..kuljul.

Nu är det höst och höstdepp, för lite resp för mycket kläder på sig förkylningar och orken börjar tryta i tackt med att solen försvinner, sen kommer december och allt blir bra igen.

Jag har haft ensamma kvällar här framför tv´n, men det gör inte så mycket, är så stolt över min prins som jobbar hårt.


ne gudars jag har inget att skriva. återkommer när jag har något vettigt att säga.

                                                                     


                                                                     puss & kram 

 


Kommentarer
Postat av: Marro

Tack så mycket! :) Kramis

2009-09-18 @ 01:02:43
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0