Det har varit en skön helg.

Fredagen var det skola, med harry som lärare, en perosn som verkligen brinner för det han gör, riktigt trevligt, var helt slut i skallen när jag kom hem. Prinsen for med grabbarna till skövde för en så kallad grabbkväll, dvs för mycket alkohol och och skrytning, ni vet som grabbar gör ; ) haha. Jag avslutade kvällen med Idol och sen lite cirkus Möller, sesn blev det god natt. Upp och iväg till JOBBET underbara jobbet, hade riktigt trevligt och det var ett riktigt dreamteam som jobbade, mycket folk i butiken och dagen gick fort.

Hemma igen vid 17 tiden och det hade dukats fram god mat, kräftor, ostar kex mm mm lite mys så där : ) pappa och jag kollade på dansbandskampen som för övrigt sög och sen little miss sunshine som var en klockren film!

Nu på morgon har vi inte gjort mycket, ska åka iväg till jobbet om en timme, söndagar är aldrig roliga, 2 första timmarna kan om man ha tur vara riktigt stressiga, men de sista 2 är alltid lika sega.Håller tummarna att folk ändrar sina köpvanor snart i lilla Nyköping.

När jag kommer hem så rullar förhoppningsvis prinsen in efter någon timme eller två, då ska vi kramas..Gud så jag saknat han. Först köping mån-tors, sen åkte han till skövde fre-sön. Blir inte många timmar vi träffas denna vecka max 10. Men men så är det ibland, snart har vi återigen ett gemensamt boende och då kommer man kunna njuta igen av att få "vara ifred" haha.

På tal om det så har vi pratat lite med de som bor i lägenheten nu och förhoppningsvis kan vi böja flytta redan i mitten på December, skulle vara skönt att flytta alla grejjer innan jul så man bara har det roliga kvar när vi väl flyttar in.

Sovrum ska tapetseras och läggas golv, självklart har jag blivit kär i en svindyr tapet som är omöjlig att matcha men skam den som ger sig, ska ner till holmgrens och spendera så mycket tid som krävs för att jag ska hitta något som matchar. Lite nya möbler blir det också då vårat f.d hem är ett totalt bas "vi ska prova flytta ihop för första gången och vågar inte köpa något lite mer exklusivt om det skulle skita sig" haha men nu har vi provat och det fungerade galant så nu ska det bli pimp my legga på hög nivå.

sitter och blädrar i elle interör,plaza interiör och elle decoration för insperation, tänk om man var rik, ojojoj så kul det skulle vara..shoppa loss bland möbler mosaik, blandare mm...God damn..

Nehe man kanske skulle göra sig i ordning för dagen.

Ha det gott allesammans.

Pussel och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0