T-B-B

This Bitch Bites, kan kort och gott sammanfatta denna dagen, jag är inte på humör av 100 anledningar och jag hoppas kvällen kommer vara lugnare än lugnast..Idol, kanske ett glas rött..vore gott.. och min älsjkling så klart, min underbara prins.

Tänk er det buttraste, suraste argaste ni någonsin kan tänka er, och ta det gånger 100 då har ni mig, det är inte min dag och jag är bara så jävla less på allt.

Jag ser ut som ett litet troll och nu snackar vi inget gulligt penntroll utan ett riktigt skogstroll som är på så dåligt humör att ögonen är röd/svarta och håret står åt alla håll....

Japp så är det. Kryper in i min grotta igen så får vi se vad som händer resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0