Vakande för sent

men somnade även alldeles för sent. Igår var ingen bra dag, förutom en timma, den var den bästa timman på länge =)
Stackars prinsen fick som vanligt rycka in som snuttefilt. Usch nej en riktig skit dag var det verkligen.

Men den bästa timman fick jag i alla fall på lunchen, sitter i kassan och ser hur janni och Ulla går förbi utanför, jag ropar rätt ut, HAAAALÅÅÅÅ, JAAAAANNNNIII; UUUUUUUULLLLAAAAAA!! Och de får syn på mig och kommer in. Janni säger att hon har en lite överraskning till mig, och vilken överraskning. Ut från kapahl glider en barnvagn och en Sanna ut. Dem har jag inte sett sen oktober när vi åkte ut och resten.Killen i barnvagnen hade hunnit fylla 1 år och var ett halvår äldre än när jag såg han sist. Och vilken Kille, fullt ös medvetslös, I love him.
Vi bestämmde att vi skulle ta en Fika så vi möttes upp vid 15 på C.H.B.G. Lill killen skulle sova men han vaknade nog av doften av kladdkaka. Upp igen och vi öste i en timma, han är så rolig. Stackars lilla Sanna, hon måste vara helt slut efter en dag med ett så överaktivt barn, jag var det nästan efter en timme. Så fick man ju fika med hela högen också, så himla tervligt. Det är kvalittetstid!

Nu ska jag klä på mig och glida över till Marro så ska vi ta en promenad. Cindy fyller år också så efter det tänkte jag duscha och glida över till Ahlströms.

Jag citerar en kär vän, kloka ord Robin:
Pengar är till för att spenderas!!



 

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: helene

det bästa vore ju då om man hade pengar haha!

2009-05-15 @ 12:16:05
URL: http://kissiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0