Slut på dagen!

känner mig helt färdig.
Gympasset var ok vill jag säga, men bruden som höll i det förra gång 45-passet jag var på var vassare, men men någon nytta gjorde det nog!

Vidare hem till sara där det bjöds fruktsallad!! MUMS, sen en massa skitsnack i vanlig ordning, härligt!!

Tack så mycket för en trevlig kväll brudar, i sommar ska jag stå för en också, det lovar jag!!

Nu väntar jag på att prinsen ska ringa, han skulle kanske komma över, men jag tror det börjar bli lite sent, men jag håller alla tummar.

Imorgon blir det en dag som denna igen, minus jobb och gym kanske? känns lite b attt busspendla för 1 timme på gymmet, men vi får se. Wille ska ut och motioneras också, vi förbättrade för övrigt vår tid på rundan med en hel halvtimme idag, vi flög fram. Vågade släppa Wille för första gången så då var allt mycket roligare, slapp en vägrande hund denna dag, får se hur det blir imorgon!!

Nej nu ska jag ner och kolla på någon mysig disneyfilm eller något, då kan man inte få mardrömmar, eller hur?!?!

Dröm söta drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0