Nu ska jag

Åka och överraska prinsen med en puss tror jag.. för varmt att klippa gräset, som jag också ska göra, väntar till kvällen.

Ännu en dag med Marro, hihi, alltid lika trevligt, känns bra att huset där min bästaste bäste vän bodde fick en ersättare så jag ffr bara kan springa över och få trevligt sällskap!

Promenad-kaffe-daimtårta-prat-prat-prat! Bättre start på dagen kan man knappast få!

Nej ut i solen igen!

Måste även säga att varje gång jag bävar för att Marro tagit kort på mig och ska lägga upp den på sin blogg, blir jag nöjd med resultatet, shit vilken bra kamera hon har  ; ) Hihi eller är det mina bortsprugna kilon som gör mig så söt! Haha

Ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Marro

Bra kamera, eller kanske bra fotograf? ;D

2009-05-29 @ 23:03:13
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0