Mys morgon.

kvällen avslutades med mys, prinsen var ovanligt kärleksfull, kände mig som en prinsessa. Kollade på Envy med Jack Black och Ben Stiller, riktigt dålig film som är så dålig så den nästan är bra. Sovmorgn till 09 och låg och droh oss i en timme. Upp och lagade omelette till frukost, misslyckas jämnt kännsd et som, de blir så ful att man kanppt vill äta dem, men de smakade bra i alla fall.

Nu ska Prinsen röra sig hemmåt och jag ska hämta Wille för en promenad med Marro och Dogge.

Ska hinna städa källaren och kanske gå igenom någon av alla kartonger i källaren. Prinsen sa att jag fick slänga allt utom sofforna och köksbordet, haha skönt att man har fria händer!

ne nu ska jag dra mig!!


puss o  kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0