My sex and the city dreams continues..

Inatt drömde jag en något trevligare än den i föregående inlägg, but still, inspirerad av sex and the city.
Drömmen var ganska händelselös kan man säga, men kort och gott låg jag sked med smith jerrod, pratade om livets alla bekymmer och härligtheter, förde mina fingrar genom hans gyllene lockar, vaknade med ett leende på läpparna, kan man säga. Och ja, han är lika snygg i verkligheten ; ) Inget sexuellt FIA, utan bara rent och skärt myspys! hihi

JObbat idag, gick bra, fick en extra tid i morgon, cash is king. Veckan framöver ser bra ut med jobb minst 4 dagar!

Har varit på CityGross, brukar inte handla där men hade två ärenden just dit, helene och jag diskuterade igår vad de hade för godisleverantör, smågodis alltså, jag dementerade stark karamellkungen, men helene stod på sig att de hade visst The king of candy, jag hade rätt! Så har de ju även där något som inte finns någon annanstans vad jag har sett...Cherry Coke, den gudagåva, bästaste läsken ever! så 2 burkar köpte jag, mumsfillibabba. var inne i deras "gång" med mat från alla världens kanter, shit asså, vilket utbud, när man läser roliga recept till tex bakning så finns det knappt att få tag på vissa grejjer i en vanlig mataffär, som som typ marsmallows eller hur det stavas på burk som man kan ha i en hel del usa- inspirerade bakverk, så citygross lär det lbi fler gånger!

Ikväll ska prinsen och jag grilla, hasselbackspotatis, sallad, marinerade vitlökar och creme cuisene eller hur det stavas! Mumselimumsmums.

Nu ska jag klippa gräset som jag lovade att jag skulle göra igår, fy på mig, men nu blir dt gjort i alla fall!!

Ha en underbar lördagskväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: fia

Men hörru vad är det DÄÄÄR för påhopp??? skulle jag antyda på sex,,, ??? ALDRIG vad har du fått de ifrån??? FNISS

2009-06-01 @ 20:12:20
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0