Hjärtat i halsgropen-

raderade precis alla bilder på mitt minneskort till cameran, bara av ett knapp-trycks-fel....Jag satt en stund i chock och försökte komma på vilka bilder det gällde, kom på att det bara var daisys konfirmation och att de redan ligger på den externa hårddisken, phew.

En dag i solen väntar idag, mamma och pappa åker till gbg och kollar på vm speedway, prinsen ska jaga ikväll, ff och pf! Hihi

Gårdagen spenderades med Marro riktigt trevligt, började med en promenad i spöregnet, inte kul. Efter det bjöd Marro med mig till stora steden där det skulle shoppas, jag vill ha en vår jacka men hittar inget, Marro hitta MASSOR ; ) Sen bjöd hon ävenpå middag, flygande jacob alá hennes vis, riktigt gott, och mycket ost?! ; ) Har jag aldrig använt. Sen blev det tjejfilm, godis och cola Zero, kvällen avslutades med ett program sex annd the city, Harry fria till charlotte, jag har missat att de ens gjort slut, varför gjorde de det? Berger lämna Carrie, tack och lov. Hihi Älskar den serien, miniskolådan ska bli min, är så trött på att aldrig fått se hela serien i rätt ordning, ena dagen ser man på 6´an och andra på 3´an, man blir lite yr.

Självklart blir det en promenix med Marro, Dogge och Wille, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Imorgon blir det jobb, förhoppningsvis grillning med prinsen och sen ska vi väl kolla på Gp i speedway, hur tråkigt ni än tycker det låter så är det lite spännande!!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Herr W

hahaha miniskolådan..! :P



den köpte jag till Hanna för några månader sen!

det uppskattades kan jag säga! :P



när blir det fika då?



kram kram

2009-05-29 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0