Herr W Herr W!

Jag ska inte säga att det är frivilligt jag lagt ner energi, har lite svårt att leve efter ditt och Herr A´s melodi "spilld mjölk, inget att älta nu", man kan säga att mjölken blev spilld över mig och det luktade ffr surt, haha om du fattar.
Men nu har jag bytt tröjja och luktar lika gott som vanligt igen ; ) Hihi.

Men det är väl klart att man kan vara avundsjuk på blondinbella, kan man vara avundsjuk på att ingenjören själv glider runt i sin snygga saab, snygga gant kläder och bara ser allmänt cool ut, så kan man väl förstå de som blir lite avundsjuka på entreprenören blondinbella som glider runt på sitt gula åk och shoppar dyrt och får filmeroller utan att gå på auditon!

Hihi

Nej då herr W, nu ska jag sno din bästaste polare, sen ska jag nog komma förbi Bettna en sväng i helgen och terrorisera dig! Hihi

Min trogne läsare, Herr W!! Hihi



och hans polare, även känd som min pojkvän, Herr A.



Kommentarer
Postat av: Herr W

Hahaha ja ibland kan man fundera på hur världen är funtad egentligen! min egen livs historia bygger väldigt mycket på det du skriver i din blogg om att man borde tänka mer på sig själv och sin egen karriär och hur man själv vill leva sitt liv...och det är precis vad jag gör! jag fixade min utbildning för att jag ville ha ett jobb jag kan stå ut med och umgås med helt sjuuukt goda arbetskamrater! sen är det ju inte jag själv som sätter min egen lön så där får man glatt spela med och göra det bästa av situationen...SPENDERA...pengar är inte ett jävla skit värt när dom ligger och skräpar i en plånbok eller på nått jävla sparkonto! nää spendera, leva livet, upptäcka allt det våran fantastiska planet har att erbjuda! jag blir glad av att kunna köpa saker som jag vill ha, men det är ändå i slutändan bara "döda ting"...men ekonomin kommer definitivt att hjälpa mig att snabbare skaffa mitt drömhus till exempel. det vet nog alla där ute i världen att pengar "brukar" göra saker o ting lättare (om man bortser från allt som har med egen vilja, kärlkek, känslor, hat och svek...) allt som är "viktigt" för mig går inte att köpa för pengar! jag kan inte köpa kärleken med valuta, men jag kan "köpa" den med kärlek!



...varför sitta och skriva detta nu när jag kan säga detta till dig när vi ses, ungefär dagligen! :P

haha



men du, väldigt trevlig blogg och ha en fortsatt bra kväll och en upplevelserik morgondag framför dig!



Kram / Herr W

2009-05-14 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0