Hemska natt...

Det var lägen sedan jag hade en natt som denna, usch och fy och blä, sovit så dåligt.

Mardrömmarna har gått om varandra, bråk, död och allmänt bara otäcka situationer.
Jag har vaknat av att jag gråtit, skrikit och varit panikslagen flera gånger. Usch.

Idag är ingen toppendag direkt..

Ska försöka få i mig lite frulle, sen ska jag gå och hämta Wille så ska vi ta en kort promenix, ta en längre sen vid lunch tid tänkte jag.

Sen är mamma snälll och låter mig ta bilen in till jobbet, efter jobbet blir det en sväng till Sara, hoppas jag ´hinner med ett pass på gymmet innan dess.

Sen hem och förhoppningsvis sova som en bäbis, håller alla tummar att prinsen har tid att komma över, men jag tror inte det, de är mycket nu elektriker och grävmaskiner och allt som ska fixa hos dem de närmaste dagarna. Har inga större förhoppningar att vi kommer ha så där riktigt tid att träffas för än i helgen, och då jobbar jag. Men men.

Hoppas ni alla får en underbar dag, jag själv ska göra mitt bästa!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0