Helt Slut..

gårdags kvällen spenderadespå gymmet, tog ut mig till det yttersta, 2,5 timmar effektiv tid, gång, spinning, puls-balans, stepp och core...shit asså, sista passet trodde jag att jag skulle ramla av crosstrainern, fick sitta nära papperskorgen på bussen hem...mådde till och med illa, men det kändes härligt, lite påfyllning av reserverna och jag var på G igen.

Bakade min specialitet, fransk chokladtårta, började runt nio klar 24, tar tid med allt, men den är så fantastiskt god så det är värt det bara för att få alla komplimanger över hur duktig jag ärpå att baka =) hihi

Sen kom gårdagens stora bekymmer, prinsen skulle hitta ett kort som vi skulle skicka med hans ansökan, snacka om fåfäng, herregud, haha men efter någon timme så var även det klart jag jag fick ta med en kopia på ett papperskort, tagit med en gammal hederlig kamera, så ska se om de kan kopiera upp ett till åt mig på fotoaffären, för han är väldigt fin på kortet.

Var här vid 01.30 många tankar i skallen så somnade inte för än runt 02.30, 06.00 var det dags att gratta svärmor, hela familjen von trapp marscherar in i sovrummet och sjunger med trötta röster "Ja må hon leva ..." presentöppning, en clockradio/väderstation, tandblekning, choklad och blommor.

Om en timme går bussen in till stan, jobba mellan 12-18.15 och sen ut till Bettna och äta födelsedags tacos =) Sen ska jag dö i soffan, helt färdig idag, skavsår, muskelvärk och huvudet är inte på tipptopp direkt, segare än sirap.

Helgen bjuder på arbete, ska bli kul, hoppas det blir ös i butiken!

HA en underbar fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0