En dag i solen.

Tog en riktigt lång promenix med Wille, grannens golden, blev nog straxt över milen, riktigt skönt.
Wille däremot började ge sig mmot slutet, när vi hade 4 kilometer kvar så satte han sig på baken och vägrade gå, men jag hittade en pinne så det blev att locka med den, helt plötsligt fanns det energi.

Blir en tråk kväll i kväll, prinsen ska jobba så han kan ej komma över...buhu, vill verkligen det. men men får bli i morgon kanske.

Funderar på att cykla en sväng för att få njuta lite till av solen.

Imorgon börjar dagen på gymmet, sen blir det arbete, och sen hoppas jag vid gud att prinsen får lite ledigt hemifrån, börjar tycka han är värd det faktiskt..så han kan spendera ett par pigga timmar med mig när vi inte gör något speciellt...bara är och har det mys.

Ikväll blir det nog i alla fall humorgalan kan jag tro, känns lite b och sitta inne och glo i detta väder, men men.

ha en underbar fredagkväll!!!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0