En dag i limpan.

Upp tidigt och satte oss i bilarna och åkte ner till syster i linköping där skulle läggas gräsmatta. syster hade gjort allt förarbete och hon och pappa åkte till odlingen och köpte rullar med gräs, det enda jag gjorde var att lyfta dem från kärrna till baksidan, sen fick jag ledigt och sistta i solen och glassa, skönt.

jag fick i uppdrag att lämna välten och jag och mormor tog en sväng förbi IKEA, jösses vad med folk det var. Hem och sen sill-lunch emd färskpotatis och allt som hör där till, MUMS.

Hade trott att det skulle bli bettna ikväll eftersom svärfar fyller år men fick till svar att det var graggkväll på menyn så det blir en kväll i tomta i stället.

Ha en bra kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0