Det blev en

nattlig tur till prinsen igår. Somnadew nästan direkt när jag kom fram och åkte direkt när vi vaknade. Jobbet 3 timmar och vilket öös, herremingud! Så mycket kunder har det inte varit på länge riktigt körigt!!

Hem från jobbet och gick över och lånade Wille en sväng. En promenix på straxt över timmen blev det nog i alla fall. 2 ormar och en räv han vi se, eller jag i alla fall, Wille höll på med annat.

Han är rolig, passar det inte honom så sätter han sig bar apå baken och vill inte gå, till exempel när man går på asfalt, skogen är bra mycket bättre.

Nu sk ajag ut och cykla och njuta av det fina vädret, hörde det skulle bli sämre imorgon!

Ikväll blir det nog robinson tror jag, ingen direkt plan. Sen kommer prinsen, min underbara prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0