resan i bilder,Lite Smått & Gott



Prinsen på campingen i Queensland Zya Zeeland




Jag på min coole bike jag hyrde i Queenstown




Kenny på sin




Starbucks, I Love





Vidderna i Nya Zeeland





Nya Zeeland





Trött pojkvän i vår campervan





Campervan By Night!





Nya Zeeland





Nya Zeeland





Nya Zeeland





Nya Zeeland





Snabbt, billigt gott och enkelt, allt vad en backpacker önskar!






Nya Zeeland






Kenny kommer döda mig, Kenny i sin första ansiktsmask, len som en bebis!! Hihi






McLean Falls Nya Zeeland






Me, Kenny And the beach





Nya Zeeland





Australien!






Fidji!






Dykningen, mina egna bilder.










Det får bli allt för idag, helt slut hihi. Ska upp tidigt och åka till Syster imorogn!!

Ha det gott allesammans så ses vi på andra sidan kasetten!


Puss & Kram!





Kommentarer
Postat av: fia

ÅÅ villka underbar kort!!!!! fantastiska!!! & ni är ju sjukt snygga!!!! Puss fika i veckan kanske???

2009-03-08 @ 10:54:06
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0