Lördagkväll och melodifestivalen!

Gårdagen spenderades med cirkus Ahlström, dvs min kära pojkväns familj. Cirkus är rätta ordet, Svärmor frågade till och med om hon fick flytta hem till mig och mamma en stund. Haha, mer än 2...kanske 3 barn blir det i alla fall inte. Cirkusen fortsatte imorse så jag och prinsen begav oss snabbt därifrån.

Gårdagen spenderades i soffan framför Let´s dance, hjälp och avsultade med Zohan, Adam Sandlers sämsta film ever, Men fick mig ett par goda skratt. Gick och lade oss, jag kunde inte sova, prinsen somnade som en sten. När jag legat och vridit och vänt på mig i cirka 3 timmar kom förklaringen, madrassen vi sov på läckte så jag var nästan nere i golv nivå, flyttade till soffan där Isak låg och trynade.  Somnade efter en stund men väktes av att Isak, bet och rev i min fot som en galen, Isak är för övrigt en katt..

Vaknade med huvudvärk igen och flydde snabbt som ögat fältet, Bettna. In till stora staden och bytte madrassen, och åkte en sväng in till mitt älskade jobb. Årets nyhet som jag missat, min lilla Nasser ska bli pappa, hur har ingen kunnat skvallra om det, Fia Jag är besivken på dig ; ) På jobbet var allt som vanligt alla lika snälla och rara, fick även veta att det stog en julklapp till mig i personalrummet. Eftersom alla våra julklappar hittils har bestått av mat så var jag lite skeptisk, 3 månader efter jul kan jag tänka mig att även mögelosten var lite för möglig för min smak. Chockad till tusen blev jag dock när paketet innehöll en vinkaraff från Eva Solo, I LOVE! Tack Classe!

Kvällen har varit lugn, jag har lagat mat, potatis,lök,morötter, vitlök i ugn med viltfärsbiffar och hemma gjord champinjonsås på färska champinjoner, great succes allt tog slut!

Middag framför Schlagern och måste säga, rätt låt vann, Sarah Dawn Finder var en personlig favorit men är supernöjd. Så länge inte Af Ugglas vann är jag nöjd.

Nu fikas det i köket och sen blir det väl att ta sig en trappa ner till "mitt rum", som kenny för övrigt förstört idag, mitt älskade lilla rum, ska visa en bild, om jag vågar, så kommer ni förstå min sorg..

Blivande pappa Nasser!! Grattis!!



Kommentarer
Postat av: fia

Hahaha jag är SÅÅÅÅ lessen för det,,, men jag har heelt glömt det själv,,,, Kram

2009-03-15 @ 14:22:42
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vad fint du har gjort det här! :)

2009-03-15 @ 21:09:25
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0