Han ringde.

Det finns inget underbarare att höra att "älskade ängel" av lill Babbs börjar ringa i handväskan. Då vet man, han lever och tillägnar mig en tanke. Haha Han kommer i alla fall ikväll, sent, bryr mig inte abra han kommer är jag nöjd. Min prins, min jobbiga skrothög idioten som jag håller så kär. Haha

Är helt farsinerad av alla dessa bloggar, man kan fan få reda på allt om alla via detta. Har suttit och glott i en timme nu, länkat mig vidare-vidare-vidare.. Alla har ju blogg. Förståeligt i jo för sig. SÅ skönt att få skriva av sig lite ibland, även om det är om helt oviktiga saker som för andra ej är intressant. Bättre att ta det här än att tvinga någon lyssna när man tjatar om det, här är det ju frivilligt i alla fall.

Kvällen är räddad, det blir svensk kriminaldarma och prinsen, Tack gode gud ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0