Det går bra nu!

Jajjemen, har haft jobb hela veckan, mån-ons fre och lördag, perfekt!!  Nästa vecka blir det likadant, är så glad, skönt att ha något att göra och pengarna är en riktigt bra motivering!!

Gårdagen spenderades på jobbet och vid sex kom prinsen och hämtade mig, vidare till Bettna, där vi var så när på ensamma hemma, bara Sebbe som satt klistrad framför tv´n hela kvällen.
Vi tog oss ett bubbelbad, och då kom familjen hem. Ett skrik om att vi tagit allt varmvatten, en som var misnöjd med sin solosång och en minsting som var trötter, klockan var så sen som 21,00=)! Sen satte vi på en film. Guradian,?! stavas det så, Ashton Kutcher i alla fall som yträddare, riktigt bra!

Vaknade i morse till det underbara vädret, Kenny och Jag började bygga grunden till gäststugan, jag har faktiskt varit riktigt duktig idag, så nu kan jag, bygga form som man gjuter en torpargrund i, använda en laser, singla mark, armera hm var det något mer? Tror inte det, har nog spenderat runt 7 timmar utomhus idag och det har varit riktigt skönt! Därmeot blit jag impad av allt min käresta kan, jag fatar inte ett dugg ibland när han mäter, fixar och donar..Till råga på allt kan han köra traktor visade det sig idag, haha min lilla bonde!

Länge sedan, känns att man andats frisk luft. Härligt! Bilder på dagens arbete kommer senare=)

Har även fått ett helt eget arbetställ, byxor, jacka och knäckydd, känner mig som ett riktigt proffs=)

Nu är det dax att krypa i bingen ska infinna mig på jobbet 07,00 så blir det arbete till 16! Härligt, den tiden en fredag är det bästa som finns, slutar man efter sex känns det som halva kvällen gått innan man ens hunnit komma hem.

Imorgon blir det Let´s Dance och mys tror jag, jobb igen på lördag. Resten av helgen tänkte jag nog försöka hjälpa till lite här hemma och i Bettna, håller tummarna att vädret håller i sig!!

Ha en underbar helg allesammans!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! :D

Jag var och kikade efter dig i onsdags, men såg dig inte..

2009-03-20 @ 22:05:07
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0