Det blir en myskväll..

Typ, känner mig inte så mysigt, men har i alla fall gjort mitt bästa. Lång dusch med lux, palmoliv och min venus breezer, hatar att ha orkade ben, vet inte varför, förut var det inget jag brydde mig om, inte på vinterhalvåret i alla fall.

Kenny skickade ett sms nyss, han är för rolig. Han skulle komma hit var tanken och ta hand om mig, men smset löd,
"Tja Gullet. ska vi ta bettna idag och Tomta imorgon? Blir mycket smarrigt här ikväll till tvn. Puss"
Haha höll på att garva ihjäl.

Så nu blir det fillt, te och "smarrigt" hos svärmor och svärfar.

Ska ordna något för brudarna det lovar jag, my chickas, Sofi som fyller 22 år idag!! Grattis!! Sara den evigt pluggande ekonomen, Sanna, postiljonen, Janni, pluggande och kär classe kamrat, Maria den lilla indien som tog flykten till örebro...och så jag då, den deltidsanställde arbetsökaren:D

Maria!




Sanna med assistans av Janni, Toga !



Jag och Janni på värsan



Sara och Sofi, på väg ut!?



Jag och Janni, Värsan here we come!



Jag har de snyggaste brudarna i alla fall, no doubt!

Inget gott tecken, alla bilder är daterade 2007, senast!
Måste träffas snart igen brudar! Och då ska kameran med!

Nehe dax att packa mysbyxor, fårtofflor och andra nödvändiga ting.

Till brudarna ikväll, tänk på att det är en dag imorgon också, och gör absolut inget jag inte skulle ha gjort, hoppa även över vissa saker jag skulle kunnas tänkas göra så får ni en helkväll!! ; )

Grattis sofie en än gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0