suck

Så ska tydligen det superfina vädret gå över i regn just när jag blir ledig?! Känns inte kul alls, jobbat lör,sön,mån,tis..Blirlagom ledig till onsdag när höstvädret som de sa ska dra in över oss...Jag är ledsen, påriktigt!

En oerhört händelselös helg för övrigt, myst och jobbat, what more to say.

Just nu händer mycket men samtidigt så lite så jag ska inte skriva något för en det är hugget i sten.

Håller tummarna och väntar med spänning tills på onsdag/torsdag!

ha en underbar kväll, jag ska deppa ihop framför tv´n och tycka synd om mig själv tror jag.

Kommentarer
Postat av: syster Yster

que pasa? Vad är det som händer? Nej nu blir jag nyfiken :)Har du skrivit A får du skriva B! kram

2009-06-01 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0