solen skiner

himmlen är blå, vad det är skönt att leva då, högt i topp går allas humör och det är det som susen gör, en gång till, solen...

Haha min favvo låt hos dagammorna, underbart.

Jobbat i bunkern idag, ska helt erkänna utan insperation, börjar kännas som om det är dax för terorese sallamander att ta sig vidare i livet, det jag dock skulle önska var att jag kunde ta med mig mina underbara arbetskamrater, men det går väl inte, eller? Men jag kan inte tänka mig att jag slutar för än till nästa sommar, men kommer till hösten att återgå på mina helger eftersom jag kommer plugga. Det kanske bara är vädret? Solen skiner och där står man i en betongkällare, jag har svårt att förstå hur kunderna ens överväger att komma ner, men glad är jag att de gör det.

Vägen är liksom slut här för min del vad det gäller Clas Ohlson, Nyköping. Inga tjänster på år och dar kommer tillsättas, inga nya arbetsuppgifter som gäller mig osv osv. Jag måste få utvecklas och just nu känns det som min karriär som deltidare börjar gå mot sitt slut, vad mer ska jag behöva kunna ? Jag känner att jag kan allt och lite till för att kunna utföra mitt arbete på ett mer äm godkännt sätt, men tyvär, när man inte kan få mer än pengar för besväret, då tappar man gnistan ibland. Visste man att man kämpade för en heltidsanställning, ett eget ansvarsområde, anything, så skulle kanske gnistan tändas igen. Men nej, jag måste nog börja inse att det finns fler fiskar i havet, även om jag mer eller mindre älskar mitt jobb.

Oscar sköningen var inne på jobbet idag, han ska ta två tider av mig i sommar så vecka 29 är nu helt grön! Wii hoo semseter med prinsen. Myspysigt värre!

Pontus var inne på jobbet idag också, inte sett på 100 år eller närmare bestämmt 8 månader. pratade aldeles för länge eftersom det var arbetstid, men mycket att snacka om =) Ska träffas någon kväll, riktigt trevligt. I like pontus!!




Mammsen och jag har solat lite, ska åka och hämta prinsen straxt, imorgon blir det jobb 12- ?? I decide och sen ner till hamnen.

För övrigt ser jag lite grann ut som ett monster, jag har uppskattningsvis 50 myggbett i pannan, sa jag det igår förresten? hur som haver är det inte snyggt, jag ska investera i en mygghatt som jag kan ha när kenny och jag är ute i skogen och jagar djur.

Snyggt värre! Och den här bilden förskönar situationen kan man lungt säga!




Nehe dax att börja "göra sig i ordning" för att åka till prinsen då!

ha en underbar kväll!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: helene

det är bara bra! :) jada klart jag är försiktig... hoppas allt är bra med dig! kramar

2009-06-27 @ 19:55:21
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0