helt slut..

Ändå vakna jag vid 06,00 idag,tror jag ska återgå till sängen en sväng, där minkära ligger och SNARKAR... ja han gör det när han druckit öl....tydligen

Galet intensiv dag igår, Mc show i Nyköpingshamn, mycket folk, strålande väder. Jag orkar inte skriva mer men det var kanoners. Tyvär så tror ju en del att det är raketforskning de håller på med, själva verket är det en plansch som ska sättas upp eller tält eller liknande. Men men i det stora hela, KANON. Blev lite grillning efteråt, skrattade så tårarna rann,
jag gav upp vid 21, men prinsen först vid 24, så först då fick vi hem och nanna kudde. Prinsen slockanade redan i bilen...jäkligt snygg, gamnacka, lutandes mot de öppna fönstret "jag måste ha syre" med öppen mun, det är då man är som mest kär.

Nehe om man skulle krypa ner en snabbis och sova lite till..jag måste sova 8 timmar för att vara mäniska, i alla fall ett par dagar i veckan...lite sömntuta jag vet... I deala tiderna för mig är att gå och sova någonstans mellan 22-23 och vakna 07-08, då mår man som en prins sen!

På tal om prins väntar min sköning på en trappa ner.

Ha det mys idag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0