här ligger man

på den uppblåsbara dubbelsängsmaddrassen i svärisarnas vardagsrum och funderar på vad jag ska göra. Alla utom jag, Daisy och Fanny sover ffr. Vill inte göra för mycket "väsen" så de andra störs ur sin skönhetssömn.

Idag blir det först och främst hemgång till tomta, ska marinera kött till ikväll, göra lite pannacotta, sen ska vi bege oss till biltema och köpa ett kapell till prinsen heta åk. Sen hem till tomta, chilla lite, och sen gå över till Marro och Tommy, grilla och dricka vin! Mysigt.

Det är planerna för dagen, imorgon jobbar jag, 11.45-16.15 men betalt för 9 timmar, helt klart värt, men söndagarna är så sega. Kom och köp, eller fråga i alla fall!!

Om det är någon som undrar när bästa choppingtiden är varje vecka så är det söndagar mellan 14-16, då skulle ni kunna vara praktiskt taget ensamma i hela stan.

Försöka sparka lite liv i min prins som ligger i dvala här bredvid, har redan gjort diverse elaka saker, men han sover som en bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0