Finns det någon övre gräns

på hur kär och lycklig man får vara? Krossat den med marginal i sådant fall. Livet , leker och jag och min prins har det underbart, helt UNDERBART.

Gårdagen spenderades med prinsen, när han åkte in på körlektion så passade mamma och jag på att gå lite på stan och handla. Återigen hem i det fina vädret så gjorde vi lite jordgubbar med vispad grädde, sommarlyx!!

efter det åkte vi hem till prinsen för han behövde arbeta, själv mötte jag upp svärmor, fanny och daisy vid badet för lite sol.
Hem, mat, hemnet och sen ut i skogen på vildsvins jakt! Inte en gris så långt ögat kunde nå, men 6 rådjur, 4 grävlingar och två älgar fick vi se. Prinsen tyckte sig även se 2 dovhjortar, men de var för långt bort från mig. Grävlingarna såg bara jag, de kom knatandes på led bakom mig, såg riktigt roligt ut, saknades bara att de skulle sjunga

"ut i skogen ska vi gå joppei-dii jaoppei-daa den som sist i ledet....lalala !" Haha

Har även lagt till mig med En Kat Von D tatuering i ansiktet, inga stjärnor, utan myggbett, har mellan 30 och 40 små små myggbett vid vänster öga, snyggt!

Solen skiner, ska möta Marro om en timme för promenad med hundarna, sen tar jag bussen in till stan och sätter mig på vallarna med Janni, när klockan närmar sig 18,30 glider vi ner till smått och gott boden och möter upp brudarna för en liten drink kanske ; ) 

Härlig dag.

Imorgon börjar arbetsveckan som består av 3 dagar, nice. ons-fredag.
På lördag ska det bli mc-showi hamnen och jag ska arbeta där, hoppas vädret håller i sig, då kommer alla vara lyckliga!

Nehe nu ska jag slänga i mig lite frulle och packa i ordning inför picknicken.  Filt, högtalare, elle, veckorevyn, glas, sen ska vi inhandla lite mumsigt innan vi drar ner.

Ha en underbar dag!!

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0