Det börjar sjunka in.

Jag vill börja med tacka för de fina komentarena, sms, louise och edwards kram på jobbet, Ann-Sofies "Det här är du värd" Systers stöd och pepp.

God damn, jag ska bli make-up artist!!!


Ett stort Grattis till prinsen som idag klarade uppskrivningen för Mc, bara uppkörning kvar, you go babe!


Allt flyter, det är nästan för bra för att vara sant, men så är livet, för tre veckor sedan kändes allt hopplöst, nu står jag på toppen och blickar frammåt med, förväntningar, lycka och engagemang. Jag älskar mitt liv just nu.

Helgen blir "stugan", dvs herr W´s sommarstuga, föhoppningsvis är vädret bra, då ska vi ut och glida i deras nya day cruiser, åka båt is the shit!! Synd att det är så kallt i vattnet, badkruka som man är blir det torrsim!!

En vecka är preliminär bokad för Väddö, en vecka, om vädret är som det ska vara i Juli är det paradiset. Nathalie och Rikard, Lilla bebis M, jag och prinsen, riktigt kul, hoppas det blir så, då ska jag vara lektant så mamma Nathalie kan sitta och läsa veckorevyn och bara ha lite tid för sig själv ; )

Kvällen har spenderats med Ulla, världens bästa Ulla för att vara exakt. Träffades vid 17, gick ner till hamnen, slog oss ner på rökeriet och smaksade limemarinerad lax med smörslungad potatis, och lite rökta räckor med aioli, underbart gott. 3 timmar konstant prat, helt uinderbart, måste vi göra om!!

Tog bussen hem vid 20,15 träffade en gammal klasskompis från låg och mellanstadiet på bussen, pratade åter igen nonstop, och nu sitter jag här.

Prinsen ska dyka upp, ska krama och pussa han tills han ber mig fara och flyga, så glad att han klarade provet!!

En dusch och ladda för jobbet imorgon.

Ha det underbart!!

Puss & Kram






 


Kommentarer
Postat av: Marro

Ja, jag med! Jag och Dogge pratade faktiskt om det nu ikväll efter att han hade varit ute med Tommy och träffat på/busat med Wille :)



Hur ser det ut för dig på torsdag, jobbar du eller? Kram

2009-06-16 @ 22:49:16
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Missade visst att du skrev nästa vecka i första kommentaren :)



Då kör vi på nästa vecka, blir kanoners!

2009-06-16 @ 23:41:36
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Nathalie och den lilla familjen

Yes, vecka 29 is the shit!

Be till vädergudarna om kanonväder!!

2009-06-17 @ 12:53:52
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0