Dagen mot sitt slut.

Jo, det är så att skolan jag sökt till är en skola som utbilar Make-up artister, och om jag ska tro vad jag läst både på hemsidan och allt jag fann på Google så ska det vara en av de bästa i Sverige, helt sjukt att de hörde av sig till mig=)
Så på måndag klockan 16 ska jag infinna mig för en guidning i deras lokaler samt intervju, spännande!!!

Så morgondagen kommer till en början handla om arbete, och efter det ska hela kittet inhandlas, make-up, kläder, ALLT!Har mitt standard smink just nu, dvs ingen foundation eller puder eller så, för det använder jag oftast inte då jag tycker min hy både har färg och inte är så flammig, men jag kan väl tro att de på skolan har andra tankar om det, så Make-up store here i Come =) hihi.

Chansen att bli antagen känns lika med 1 på 1000, de har massor av ansökande, och tar bara in 8 personer till varje klass. Men håll tummarna!!

Har precis klickat hem en prenumeration av ELLE interiör, och har kommit på vad jag ska önska mig i födelsedags present. Tidningskungen.se is the shit, och jag kommer önska mig ELLE, ELLE decoration, Cosmopolitan och veckorevyn i födelsedagspresent, super kul att komma hem och det finns en helt ny tidning att läsa! Jag kan börja skriva en önskelista nu, för det är faktiskt mindre än en månad tills jag fyller år!! Hihi!!

Prinsen skulle komma förbi ikväll igen, vet inte om Amor varit och skjutit en pil i han eller något, så kärleksfull han är just nu slår nästan när vi blev tillsammans.

Igår hyrde vi Benjamin Button för övrigt, världens bästa film, helt underbar Kenny gav den fyra pluppar av fem och av mig fick den fem av fem!! Måste ses!!

Vill även passa på att gratta den lilla familjen till den nya lägenheten!! Verkar nästan för bra för att vara sann!! Grattis!!

Jo så nu kan jag börja min önskelista, och jag tänker vara ego!

Miniskolådan, sex and the city: 599 :- (discshop.se)
prenumerationer på:
Elle. 12 nr 299 :-
Elle Decoration. 3 nr 270 :-
Cosmopolitan. 12 nr 299:-
Veckorevyn. 26 nr 499:-
Sminkkurs på Make up store. 500:-

Låter ni mig tänka lite till så kan listan bli mycket längre, men vi börjar så här ; )

Kommentarer
Postat av: Janni

Grattis till intervjun!!!



Det var ju jätteroligt! Och på en intervju handlar det ju nästan bara om personlighet och det har ju du massor av :)



Lycka till!



Janni

2009-06-12 @ 09:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0