Annu en dag

i vantan pa tomten, eller rattare sagt min bror haha. Ska bli sa sjukt kul att han kommer ner, synd att inte fler gor det.

Vi har det bra, gravy ner oss i varsinna bocker idag, legat pa stranden och haft det allmant bra.

Ikvall ska vi ta oljemassage och fa vara skinande och mjuka, efter allt slit  vi gatt igenom de senaste manaderna!! haha =p Men forst ska vi ata, far se vart, ar inte sarskillt hungrig men det brukar vara svart att avsta nar man far menyn framfor sig, shit vad gott det ar med thailandsk mat, har kakat acklig australiensisk, nya Zeelandsk och Fidji mat de senaste manaderna, men nu jaklar blir man bade matt och glad efter maten! haha

Nehe nu ska jag ga upp och kolla om lilla Kenny vagar slappa sin superduperspannande bok och bjuda ut mig pa en restaurang!

Ha det bra allesammans!

Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: MammaRosi

Hej Hej!Skönt att höra att ni har det fortsatt bra.Idag har pappa,jag Daisy och Fanny varit i Nyköping och hämtat tapeter,sen gick vi på bio och titta på "vi hade ialla fall tur med vädret -igen,pappa och jag tjöt av skratt och då menar jag verkligen tjöt oj vad vi hade roligt.Daisy sa att några började skratta åt oss för att vi tjöt av skratt,då har man roligt.Idag är första dagen på mitt rökfria liv,håll tummarna att jag ska lyckas.Va rädda om er älskar er puss och kram.(:

2009-01-24 @ 16:51:51
Postat av: zelle

16 dagar kvar.... Fyra arbetsdagar sen börjar min långledighet.. Ska bli grymt nice! Vi får väl höras på msn nån dag... Har för mig att vi har internet på rummet i alperna så kanske hörs nåt då.



Ha det gott!! /Zelle

2009-01-24 @ 20:09:22
Postat av: syster Yster

Jag vill också komma ner! Tyvärr inte rätt läge. Det är dyrt med besiktningsmän :( Kram

2009-01-25 @ 13:18:26
Postat av: Marro

Hej!

Vet inte om du missade mitt svar om kattvaktandet för ett par veckor sen..? Undrade iaf när det skulle vara isf?



Är lite (läs mycket) avundsjuk på er, ni ser ut att ha det riktigt bra där borta i solen :) När kommer ni hem?



Ha det gott! Kram

2009-01-26 @ 12:33:42
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0