rast igen

har precis haft en liten tant vid namn åsa här och prata om våran kommande LIA = Lärande i arbete.
jag vet inte om det var så hon var eller om hon försökte vara extremt genus tänkande, men när hon konstant stog och pratade om små blonda flickor med stora stora hjälmar som hoppade och skrek över hur lyckliga de var som fick hålla på med betong och cement och bli skitiga.. kände jag att jag började få nog.

Efter det stog hon och berättade tyngden av att komma i tid, ta för sig på praktikplats, inte skriva om sina kära i personliga brevet, ringa, höra av sig.. bla bla bla.. Ibland kändes det som om hon trodde att det var sexårsverksamhet, om det nu skulle vara så så kan ju inte antagningen vara så särskillt kompetent vi har ju gått igeom precis samma procedur för att ta oss dit vi är idag. Inget illa menat mot dem men det finns risk att man tar illa upp när någon kommer och berättar för än hur man är, alternativt vad de tror om än.

Han man bli irreterad på en tant också, vajjert.

Nu vidare i word, jag har precis lärt mig sidnumrering, sidhuvud/ sidfot, undra vad för spännande som kommer här näst, ändra typsnitt, eller kanske något helt crazy som ändra färgen på texten??


Nu börjar lektionen igen!! Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: helene

ahah jag hade MVG i datakunskap, så jag kan lära dig allt du behöver veta om word hahh

2009-08-19 @ 18:39:52
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0