Myspysdag

Dagen började med mys,  mjukisbrallor, soffan, matilda jag och nathalie. Tjejsnack och telletubbies, hjärntvättad ab.

En sväng ner på huddinge centrum för nödvändig inhandling av hygienartiklar en fika och sen  mötte vi upp Kenny vi pendeln, den rackaren åkte inte fel en enda gång =)

Kenny hade sin första riktiga skoldag idag, hela dagen spenderades i cad, något ritningssystem på datorn, inte kennys favorit. hihi

Imorgon blir det skola för oss båda, så har jag bokat en romantisk lunch med min kära.
Nästa vecka blir det att ta med egen mat=)

Lägenhets sökandet går sådär, men vi hoppas på bättre tider, ska de inte  ha 3 månaders deposition, så svarar de varken på e-post eller telefon, men men vi kämpar på. någongång ska det väl lösa sig.

Skriver mer imorgon, jag ska ha datakunskap och prinsen matte, intressantvärre.


Ha det gott!!  kramar



 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

CAD är helt suveränt! Jag lövar! De som kan det tycker dessutom att det är jättekul! Kram

2009-08-19 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0