Ibland känner man

Hur det liksom är dax att ta steget vidare, att man är klar med det man har/håller på med för tillfället, det är precis så jag känner nu. Altt ska vara nytt nytt nytt, ny lägeneht, nytt tidsfördriv, nya mäniskor nya intressen.
Mitt nya lite bättre jag helt enkelt.

mamma står och lagar mat åt oss nu, hasselbackspotatis, älgfile, sallad såser, nyplockade smörstekta kantareller, mer bortskämd kan man inte bli? Eller är det så att hon också glazerat en rådsjussadel till oss som vi ska få ta med upp till sthlm och bjuda den lilla familjen då? Ja sås har hon också gjort, amazing. mamma rockar fett.

ikväll blir det mys, prinsen åkte och köpte popcorn och cola zero till mig, han berättade för mig att kroppen tydligen surna av zero och light.. men jag svara bara att jag är så glad ändå så det gör inget...sen började han snacka något om ph värden och då slog jag dövörat till.

Imorgon är jag ledig, forsätta tvätta, plocka lite svamp och bär kanske och sen planera hur vi kommer upp till sthlm.

allt för idag, over and out.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bara du inte skaffar dig en ny syster så...kram

2009-08-25 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0