Hemma från skolan

Kennys klass drog över tiden pendeln krånglade som attan så vi var inte hemma för än kvart i sex. Kenny är helt slut efter all matte hitta han sovandes med matteböckerna på bröstet, jag har haft gräddfil på riktigt, visade sig att jag var en hejjare på word trotts allt.

Jag fick låna Matilda på en sväng till ica medans mamma n och pappa r röjjde efter hennes framfart. Riktigt mysigt.
matilda och jag är kompisar for life ; )

Natahalie och jag mumsade makaroner och köttbullar, nu står grabbarna och brasar bacon, ägg och stekt potatis, Matilda röjjer med gåvagenen, telletubbies, vi har det mysigt i vårat lilla kollektiv. tacka gudarna, eller rättare sagt nathalie och Rikard att vi får bo här!!

Råkade köpa lite godis på ica så det blir mys framför tv´n ikvälll...väntar på att mamma ska ringa ; )

Allt är kanoners och vi längtar efter lägenhetsvisningen imorgon.

ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0