God förmiddag.

Idag ska det packas och fixas och donas, ikväll åker vi upp till lilla familjen i huddinge och ska vara där till på torsdag.
Kenny och jag börjar ju i skolan imorgon, hihi, låter helt knäppt att säga det men så är fallet.

Tror avfärden blir runt halv åtta någon gång, innan dess ska det packas, tvättas, hinna med en sväng till stan, städa mitt rum och övriga källaren. Men det ska nog gå bra.

Idag är det en av de stora dagarna inom jakten, bockpremiär, vilket betyder att min bror och min pojkvän springer omkring grönklädda i skog och mark och skjuter djur. Upptäckte att det första sms jag skickade imorse var "har ni dödat något än?"  hur makabert är inte det. Men men, fick till svar att en stackare fått sätta livet till. Kul för dem, synd för bocken.

Nu går allt så där oförskämt bra. Skola, mckortet, kennys jaktlycka, nu är det bara en rackars lägenhet som behövs..


nehe dax att dra igång så allt hinns med!!

ha en bra dag!

kramar

Kommentarer
Postat av: Marro

Usch vad du är dum som flyttar ifrån oss här i stigtomta! :P



Hoppas allt går bra med skolan och glöm för fan inte bort att komma och hälsa på nångång ibland! :)

2009-08-16 @ 14:25:16
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0