God afton bloggen.

Nu är det dax att dra igång här igen, länge sedan nu men nu känns det som om att insperationen har kommit tillbaka.

Prinsen och jag är båda inne på nackademin, han på byggnadsingenjör och jag på väg  och bergsingenjör. Känns riktigt kul! Jag börjar på måndag prinsen på tisdag. Tills vi hittar en lägenhet blir vi inneboende hos lilla familjen och det känns skönt att de ställer upp så vi slipper pendla varje dag. Tack så jätte mycket!!!

Nu sitter jag och pillar på min nya mini pc med ett mobilt bredband, myspys =)

Nu blir det bloggande om den nya skolan, jakten på en lägenhet och massa annat kul hoppas jag!!

Jag är världens lyckligaste och om vi bara får en lägenhet så finns det inte mycket mer man kan begära!!

ha det gott allesammans!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0