Första dagen i skolan, nu på väg hem

Sitter på pendeltåget mot huddinge efter första dagen i den nya skolan. Helt okey, känner mig halft som halft blåst, det första som hände var att läraren gick igenom massa grejjer som har méd stenkrossnign att  göra, jag kände mig helt med, mackadam hit och storlekar dit, pappa och bror är i branschen, det här blir lätt som en plätt tänkte jag.

Sen kom smällen, 20 ark 1 Á3 format med ritkningar, från hur man förebereder tillss vägen är klar...inte helt lätt. dock så verkar det bara vara en bonus som vi får se, för kära hasse som läraren heter berättade att han upptäckt att hans förra avgångsklass var riktigt dåliga på just ritningsläsnning.

så har varit i skolan 09-16, haft en timmas lunch och 4 bensträckar á 20 minuter. var och åt lunch med min nya klasskamrat Annika på jöns jacob´s haha.

Nu snart framme i huddinge, ska väl inte göra  allt för mycket ikväll, imorgon är det prinsens tur att åka till skolan, så får jag vara ledig,

Håller tummarna att Lill M är på strålande humör så kan vi busa lite sen=)

that´s all for now.

ha det gott!!!


kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0