Sovit som en prinssessa!

Gud så skönt, kom i säng relativt tidigt, eller tidigt var det väl ej, men straxt efter tolv. Vaknade nu vid 10, så himmla skönt, eller vad säger du nathalie?! ; ) Många socmorgonar in now days?! hihi

nu ska jag fixa lite mysfrulle till mig och prinsen, svärföräldrarna kommer och hämtar oss om en och halv timme sen blir det vidare till nynäshamn och prinsens framor  & Ove. Har hört att kvinnan är en hejjare på mat så man lär väl rulla hem därifrån. Men men min gräns för att börja vara nyttug börjar på måndag så än kan jag och ska jag festa till det. Ikväll när vi kommer hem ska jag dricka vin, jag har längtat efter det ett tag, igår var suget  ordentligt på topp, men jag körde so nono.

Nej nu ska jag duka åt min prins!

HA en underbar dag allesammans!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: syster Yster

See you Sunday... eller vänta, imorgon ska det bli soldag! Lycka! Kram

2009-04-10 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0