Snilleblixt

Syrran lämnade en vattenflaska hemma sist hon var här, märkt samhall, hon jobbar ju där, nej hon pillar inte ihop påskägg och annat hon är controler, vad nu det betyder, sitter på konotret och gör viktiga saker i alla fall, hihi.

I alla fall kom jag på att jag kan ha den flaskan till gymmet så tror alla att jag har någit funktionshinder eller, man får ju inte uttrycka sig hus som helst eftersom syster läser här, men kanske lite utanför i samhället då?? och då ler så där snällt lägger huvudet på sidan och  bara tycker jag e skit bra som går på gym, i stället för att titta snett på mig och tänka
 "Jaha dax att komma nu..lite sent kanske" haha Smart tänkt! Tessan 10 points!

Samhall-flaskan blir det!!

Systra Mi


Kommentarer
Postat av: syster Yster

Ser ut som jag sett ett spöke...inte långt ifrån, det är väl du som håller i kameran. Ge tillbaka min vattenflaska! Controlling är väldigt påfrestande och vi har ont om stålar så jag får bara en :) Du får högsta betyg för "funktionshinder". Däremot får du U för stavningen i det här inlägget. kram P

2009-04-29 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0