Pain in the ass

Är precis vad jag har, gårdagens cykeltur, känns idag som om jag stått på alla fyra och någon laddat fullt och skickat in  en slägga i varje sittben, eller vad heter det? I rumpen i allafall...Pain. Men det var det helt klart värt, fantastisk tur i det underbara vädret, fick nog ihop 3,5-4mil så det var inte illa det heller.

Tog turen som jag skrev, Tomta-Halla-Bettna. Blev kvar i Bettna och myste med alla där, igår var det lungt, ovanligt i det huset. Mor och far Ahlström unnade sig restaurang och biobesök, vi andra var hemma, kollade på MammaMia, lite tv och sen drog klockan iväg och "minstingen" skulle sova. Fick läsa lite för henne, det var mysigt, spännande bok också, Rosalie hette den, rekomenderas till alla småbarnsföräldra ; )

Idag var det uppstigning vid 09, då hade prinsen redan varit hos tandläkaren. Hjälpte Cindy eller hur man säger med en läxa, blev lite intervjuad kan man säga, och sen ut i det fina vädret. Prinsen kämpar på med sina hus, jobbarjobbarjobbar och blir tokig på alla oss blåbär som försäker hjälpa, men skjälper mest, haha. Jag satte mig på en brädhög, eller älskling var det reglar? eller kanske plank? Haha det är noga det där ; P Langade fram de där brädbitarna han behövde och satt sen i solen.

Ikväll blir jag hemma, mor och far åker ju till Finland imorgon och ställer ut pappas motorcykel på en utvisninig, så ska ha lite kvalitetstid med dem. Ser ut som om jag är ledig imorgon också så det blir det väl en sväng till Bettna igen kan jag tänka mig, promenad kanske? Hur lång tid tar det att gå typ 2 mil?? Håller tummarna att vädret är fint så kan jag ta mig en promenad. Ladda på Mp3´n bara annars kommer det bli segt.

Får passa på att tacka min syster för skorna jag fick, tyvär är ju mina monsterfreakfötter riktiga skodödare, men ett tag till kommer de nog hålla ihop, måste ta tag i det hela så jag får min opperation! Kan inte förbruka ett par skor för 1200 kronor per månad..Nejnejnej.

Schemat för den kommande veckan är speckat, inte hela dagar men det finns något att göra varje dag, kul!
Torsdag ska jag till Ulla och fira henne så hon fyller år.
Fredag blir det påskmiddag hemma hos Kennys Farmor och hennes man Ove, aldrig varit där så det ska bli spännande.
Lördagen ska kim fightas på så då blir det ett par timmar i sporthallen.
Söndagen ska vi antagligen ner till Systeri Linköping, och jag kommer i alla fall stanna till måndagen.

Härligt!

Miloue!



Det är hondan och jag på nya äventyr!




En härlig Vy



Vår!



Tänk om man fick bo så här

¨

Eller så här?



"Jag tager dig...." gärna i denna mysiga kyrka ; )



Så härligt väder



Tänk om häcken skulle vara mer tränad, då skulle jag cykla på sånna här mysturer varje dag!!


Ha en underbar tisdagkväll allesammans!!


Kommentarer
Postat av: fia

åå va fin fiina bilder!!!!! och shitalamander så duktigt av dig att bika såå långt,, det hade jag INTE klarat,,,, kram

2009-04-07 @ 23:00:03
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Marro

Vad duktig du är! Nu när vi är grannar kanske vi skulle göra varandra sällskap på en långprompis då och då? Skulle verkligen behöva röra på mig och Dogge skulle säkert tycka det var kul :) Kram

2009-04-08 @ 00:17:53
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0