Dagens Situation

Svärmor: Galen, duktig och försöker sluta röka hållt upp 3 månader nu, men idag verkar suget satt in, springer rúnt och sjunger knäppa låtar och är rastlös. Crazy!!

Daisy: Illamående, håll dig borta!! Har låst in sig på sitt rum och kollar på Chuck and larry.

Jag: Ligger fortfarande i sängen men har varit uppe, väntar på min blodtransfusion, känner mig helt tom, kan inte tänka orkar inte göra något. Planen är at cykla hem idag en jag vet fan inte om det finns krafter.

Prinsen och Robban är duktiga och är nu i katrineholm och köper virke till gäststugan. Tycker prinsen kan komma hem nu, är lite sugen på en puss...


Ett fruktansvärt ointressant inlägg från en person med alldeles för lite att göra..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marro

Inga problem, tar det en annan dag :) Kram

2009-04-16 @ 12:16:12
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0